-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Rover 75 under øksen?
Underleverandører til Rover 75 har fått beskjed om at produksjonen av flaggskipet vil opphøre for en fireukers-periode. Dermed blir det litt mer enn den halveringen BMW antydet da de solgte til Alchemy.

BMW er imidlertid sikre på at de ikke risikerer noe forsøk på kundeboikott i England. På tross av at sterke røster har forlangt at James Bond må droppe tyskeren (det er allerede bestemt at han skal hjem til Aston, så akkurat det kravet var litt forsinket) og fagforeningsfolk bruker bilder som at de føler seg som presset opp mot en vegg og skutt bakfra.
BMW påstår at de fremdeles kommer til å beskjeftige 10.000 personer i England, 2.000 av dem skal jobbe med produksjon av blant annet den kommende Minien og dens derivater. Resten, de 8.000, er vel et resultat at opptelling av hver eneste en som jobber i en BMW-forretning.
Av Jon Winding-Sørensen, Bilnorge.no