-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Rover 75 under øksen?
Underleverandører til Rover 75 har fått beskjed om at produksjonen av flaggskipet vil opphøre for en fireukers-periode. Dermed blir det litt mer enn den halveringen BMW antydet da de solgte til Alchemy.
BMW er imidlertid sikre på at de ikke risikerer noe forsøk på kundeboikott i England. På tross av at sterke røster har forlangt at James Bond må droppe tyskeren (det er allerede bestemt at han skal hjem til Aston, så akkurat det kravet var litt forsinket) og fagforeningsfolk bruker bilder som at de føler seg som presset opp mot en vegg og skutt bakfra.
BMW påstår at de fremdeles kommer til å beskjeftige 10.000 personer i England, 2.000 av dem skal jobbe med produksjon av blant annet den kommende Minien og dens derivater. Resten, de 8.000, er vel et resultat at opptelling av hver eneste en som jobber i en BMW-forretning.
Av Jon Winding-Sørensen, Bilnorge.no