-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Rover 75 under øksen?
Underleverandører til Rover 75 har fått beskjed om at produksjonen av flaggskipet vil opphøre for en fireukers-periode. Dermed blir det litt mer enn den halveringen BMW antydet da de solgte til Alchemy.
BMW er imidlertid sikre på at de ikke risikerer noe forsøk på kundeboikott i England. På tross av at sterke røster har forlangt at James Bond må droppe tyskeren (det er allerede bestemt at han skal hjem til Aston, så akkurat det kravet var litt forsinket) og fagforeningsfolk bruker bilder som at de føler seg som presset opp mot en vegg og skutt bakfra.
BMW påstår at de fremdeles kommer til å beskjeftige 10.000 personer i England, 2.000 av dem skal jobbe med produksjon av blant annet den kommende Minien og dens derivater. Resten, de 8.000, er vel et resultat at opptelling av hver eneste en som jobber i en BMW-forretning.
Av Jon Winding-Sørensen, Bilnorge.no