-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Flere Saab-Crossovere
Etter at Saab presenterte sin nyeste Chevrolet, 9-7X, i Quebeck denne uken, er amerikansk presse full av meldinger om fremtidige Saaber. Minst to crossovere til, for eksempel.
Den nyeste Saaben, som av en eller annen grunn også skal sendes til Europa, er som kjent en omarbeidet utgave av Chevrolet TrailBlazer. Den har meget begrensete salgsmål, mellom 5- og 7.000 biler hvert år. Og selv det regner mange med kan bli problematisk å nå. Salget av Subaruen, Saab 9-2X er ikke i nærheten av de opprinnelige, meget beskjedne salgsmålene.
Men når det er snakk om 9-6X (som det har vært lenge) snakker vi om en bil som er meget mer Saab enn disse to, selv om den deler mange deler med Subarus nye (og meget godt mottatte) Tribeca. Imidlertid snakkes det nå om problemer med å skaffe dieselmotorer til den, slik at det nå er snakk om lansering sent i 2006 som en 2007 modell.
Den nye som dukket opp i samtalene i Quebeck, er allerede døpt - av de som deltok der, til 9-4X. Den er mindre enn 9-6X, og er basert på GMs Epsilon-plattform som den skal dele med en ny Cadillac crossover. Man skal ikke regne med produksjon før i 2009.
Imens er utviklingen av den nye TrailBlazer kommet langt, det er mulig den også skal gjøres til en Saab, selv om ingen Saab-folk deltar i grunnutviklingen av den.
All denne Saab-bestemte aktiviteten i periferien av De Store Linjene, skyldes et visst behov for å få doblet svenskens salgstall i USA, fra 35.000 til 70.000 ved slutten av dette tiåret, kunne den nye amerikanske Saab-sjefen, Jay Spenchian fortelle til journalistene.