-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist























































































































Generasjon 1

Generasjon 1

Generasjon 2

Generasjon 2

Generasjon 3

Generasjon 3

Generasjon 4

Generasjon 4

(Generasjon 5)

(Generasjon 5)
Her er BMW M4 Cabrio
BMW lanserer nå sin første M4 Cabriolet. Med på kjøpet får du en coupé.
Som forgjengeren, M3 Cabriolet, leveres nemlig og M4 Cabriolet med automatisk ståltak. Godt polstret slik at man nesten får en coupé-opplevelse når man sitter under taket. Samtidig kan man nyte fine sommerdager toppløst.
LES: Våre førsteinntrykk av M4 Coupé og M3 Sedan
Taket opptar selvsagt en del plass i bagasjerommet når du kjører åpent, slik at kapasiteten da reduseres fra 370 til 220 liter.
Kraftpakke
Motoren er den samme som i M4 Coupé og M3 Sedan, en treliters rekkesekser med TwinPower turboteknologi.
Den yter hele 431 hestekrefter og har et maks dreiemoment på 550 Newtonmeter i området mellom 1850 og 5500 omdreininger, noe som gjør den vesentlig mer lettkjørt enn forgjengeren.
Den åpne utgaven veier drøye 200 kg mer enn den lukkede, noe som medfører at den trenger tre tideler ekstra på akselerasjonen til 100 km/t.
Men 4,4 sekunder er likevel meget raskt, og en stor fordel med cabrioleten er at man kommer nærmere på den ekstatiske lydopplevelsen motoren og eksosanlegget varter opp med.
M-stash
M4 Cabriolet er basert på 4-serie Cabriolet, men M-utgaven har sine spesialiteter, som en godt synlig «power dome» på panseret, elegante speilhus, markante skjermbuer, en lav front med store luftinntak, sideskjørt og to doble eksosrør innfelt i diffuseren i hekken.
18-tommers felger med ulik dekkdimensjon foran (255/40) og bak (275/40) er standard, men den kan også leveres med spesielle 19-tommere. Felgene gir godt innsyn til kraftige, gullfargede M-calipere som sørger for gode stoppegenskaper.
Nye M4 Coupé og M3 Sedan er vesentlig billigere enn sine forgjengere takket være vesentlig lavere utslipp, og det samme vil gjelde M4 Cabriolet når den kommer i salg fra oktober.
Motor: | 6-sylindret turbo rekkemotor, 2979 ccm. |
Effekt: | 317 kW (431 hk) v/5500-7300 o/min. |
LxBxH: | 467 x 187 x 139 cm. |
Akselavstand: | 281,2 cm. |
Egenvekt m/fører: | 1825 kg. |
Bagasjerom: | 220-370 liter (VDA). |
Aks. 0-100 km/t: | 4,4 sek. |
Toppfart: | 250 km/t. |
Snittforbruk: | 0,87 l/mil. |
CO2: | 213 g/km. |
Pris: | 1.345.900 |