-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Corsa med ekstra pulver
Opel har knapt rukket å lansere nye Corsa før de allerede er i sving med en ekstra hot utgave.
Nye Opel Corsa ble presentert i sommer, og vist frem for publikum og presse på ordentlig under Paris-messen.
I Norge vil den selges med en 1-liters tresylindret bensinturbo med 90 hestekrefter, men for enkelte er ikke det nok.
Og til dere enkelte; gled dere!
Våre ivrige fotografer i Carparazzi har knipset en testutgave av Corsa OPC peisende rundt Nürburgring.
OPC står for Opel Performance Center, og er Opels lille AMG-/M-/RS-divisjon. Vanlige småbiler og familiebiler forvandles til ytelsesbeist.
Nå forventes det ikke at motoren i en Corsa OPC blir kraftig nok til å snurre jordkloden feil vei når den akselererer, men når den nå skal tunes til over 200 hestekrefter vil nok ikke mange klage på fartsressursene i den lille bilen.
Det er fortsatt usikkert hvilken motor som skal brukes. 1,6-literen fra Astra er utelukket, det samme er en blodtrimmet utgave av den eksisterende 1-literen.
Les også: Til og med Adam kommer i hot-utgave
Valget står visstnok mellom en oppgradert utgave av 1,6-literen som står i Clubsport-utgaven av dagens Corsa og en ny 1,4-liter. 1,6-literen har allerede 204 hestekrefter, og 1,4-liters-motoren må matche det for å blidgjøre Corsa-fansen (jo, de finnes).
De som hadde håpet å se OPC-utgaven på Paris-utstillingen ble skuffet, der sto det ingen hot Corsa – men jungeltelegrafen hinter om avduking i Geneve i februar.
Og om ikke det skulle være nok; det fortelles også om en enda mer hardcore Corsa – med justerbare dempere, diff-brems på forakselen og lettvekts sports-eksosanlegg – litt lengre frem i tid.