-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Her kommer 207
Vi serverte de første offisielle bilder av Peugeots nye 207 for en uke siden. Nå kan vi fortelle litt mer om den nye, franske småbilen - som selvsagt er blitt litt større enn forgjengeren.
Det er en viktig begivenhet for Peugeot når de skal skifte ut sin største volumselger, derfor gjør de det skritt for skritt. Hvor lenge vet vi ikke, men 206 skal i alle fall fortsatt markedsføres når 207 entrer det norske markedet i august. Og det er kun 3- og 5-dørs utgavene som kommer da. Skal du ha en SW eller en CC, må du vente til et stykke ut i 2007.
Mer voksen
Som nevnt har småbilen vokst – 20 cm i lengden over en akselavstand som er strukket med det halve. Bredden er økt med 7 cm og sporvidden med hhv. 49 mm foran og 53 mm bak. Det betyr at passasjerene får ekstra plass og at bagasjerommet er økt fra 245 til 288 liter.
Når du møter en 207 slipper du å titte to ganger for å se at den tilhører Peugeot-familien. Fronten gir klart svar om dette. Og selv om Peugeot benytter forskjellige detaljer i fronten avhengig av utstyrsnivå, er du aldri i tvil om opphavet. Hekken er modernisert og har fått større lykter.
Motoralternativer
6 motorer står i første rekke på paletten – tre for diesel og tre bensindrevne:
- 1,4 bensin – 75 hk / 120Nm
- 1,4 bensin – 88 hk / 133 Nm
- 1,6 bensin – 110 hk / 147 Nm
- 1,4 HDi – 70 hk / 160 Nm
- 1,6 HDi – 90 hk / 215 Nm
- 1,6 HDi – 109 hk / 240 Nm
Mot slutten av 2006 kommer de første fruktene fra samarbeidet mellom PSA og BMW i form av to nyutviklede bensinmotorer – en 1,6-liter på 115 hk / 160 Nm og en turbomatet 1,6-liter som yter 150 hk / 240 Nm.
Peugeot 207 får sin offisielle debut på Genève-utstillingen 28. februar, og innen den tid skal vi sikkert klare å bringe deg flere detaljer om priser og utstyrsnivåer i Norge.