-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Her kommer 207
Vi serverte de første offisielle bilder av Peugeots nye 207 for en uke siden. Nå kan vi fortelle litt mer om den nye, franske småbilen - som selvsagt er blitt litt større enn forgjengeren.
Det er en viktig begivenhet for Peugeot når de skal skifte ut sin største volumselger, derfor gjør de det skritt for skritt. Hvor lenge vet vi ikke, men 206 skal i alle fall fortsatt markedsføres når 207 entrer det norske markedet i august. Og det er kun 3- og 5-dørs utgavene som kommer da. Skal du ha en SW eller en CC, må du vente til et stykke ut i 2007.
Mer voksen
Som nevnt har småbilen vokst – 20 cm i lengden over en akselavstand som er strukket med det halve. Bredden er økt med 7 cm og sporvidden med hhv. 49 mm foran og 53 mm bak. Det betyr at passasjerene får ekstra plass og at bagasjerommet er økt fra 245 til 288 liter.
Når du møter en 207 slipper du å titte to ganger for å se at den tilhører Peugeot-familien. Fronten gir klart svar om dette. Og selv om Peugeot benytter forskjellige detaljer i fronten avhengig av utstyrsnivå, er du aldri i tvil om opphavet. Hekken er modernisert og har fått større lykter.
Motoralternativer
6 motorer står i første rekke på paletten – tre for diesel og tre bensindrevne:
- 1,4 bensin – 75 hk / 120Nm
- 1,4 bensin – 88 hk / 133 Nm
- 1,6 bensin – 110 hk / 147 Nm
- 1,4 HDi – 70 hk / 160 Nm
- 1,6 HDi – 90 hk / 215 Nm
- 1,6 HDi – 109 hk / 240 Nm
Mot slutten av 2006 kommer de første fruktene fra samarbeidet mellom PSA og BMW i form av to nyutviklede bensinmotorer – en 1,6-liter på 115 hk / 160 Nm og en turbomatet 1,6-liter som yter 150 hk / 240 Nm.
Peugeot 207 får sin offisielle debut på Genève-utstillingen 28. februar, og innen den tid skal vi sikkert klare å bringe deg flere detaljer om priser og utstyrsnivåer i Norge.