-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Møller Bil Fellesfunksjoner bruktbil, avd Oslo:
Innkjøper
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Gemballa utfordrer 911 Turbo
Noen dager etter at Porsche offentliggjorde data og bilder av sin nye 911 Turbo, presenterer Gemballa sin GT 500. Gjett hvor mange hester den bilen har!
Det er en vanlig 997 Coupé som er basis for Gemballa GT 500. Ved hjelp av bi-turbo oppnår de 500 hester og et dreiemoment på 620 Newtonmeter ved 4.000 omdreininger. Dermed kan de skryte av et tilsvarende dreimoment og 20 hester mer enn en offisiell 911 Turbo.
Toppfart og akselerasjon er i samme gata, henholdsvis 315 km/t og 4,2 sekunder. Fotavtrykkene blir solide med 20-tommers felger og dekk i dimensjon 245/30-ZR20 foran og 305/25-ZR20 bak. Gummien kommer fra Yokohama, og det er også de som bruker bilen som trekkplaster i Genève (Stand 12.20 i Hall 1/2 for dere som vil ta en nærmere titt).
Sæpreg
Porsche-tunerne fra Leonberg i Swabia har gitt utseende til sportsbilen sitt eget særpreg. Det besørges av en lav front som formelig suger bilen til bakken, sideskjørt med luftinntak og en GT hekkspoiler som er hakket vassere enn den Porsche selv benytter.
Alle aerodynamiske komponenter har gått noen runder i vindtunnel, og i kombinasjon med et optimalisert chassis skal det gi Gemballa GT 500 kjøreglede i alle situasjoner. I følge Gemballa vil interiøret med sportsseter, sportsratt og aluminiumspedaler få besøkende til å ta seg ekstra god til på denne standen på utstillingen.