-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedsfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Edag gjør en boblevri
Edag er et av konstruksjonsselskapene vi hvert år møter på Genève-utstillingen. I år er de på plass med sin egen vri på New Beetle.
Sist vi møtte Edag var på årets Detroit-utstilling. Der viste de en smart takløsning for Pontiac Solstice. Den kan jo bli aktuell nå som samme bilen skal danne grunnlaget for en ny Opel GT. Eller kanskje kan de snekre et tak som gjør nye GT litt mer retro.
Men til utstillingen i Sveits har de laget sin vri på en New Beetle hvor først og fremst hekken har fått gjennomgå. Den er gjort SUV-aktig og har fått en stor bakluke med reservehjul og høye baklykter. I tillegg er hele bilen løftet og har fått store fangere og sideskjørt rundt det hele. Hjulutrustningen gir også assosiasjoner om leire og røft terreng.
Kanskje vil de fortelle VW at de kan lage noe som er mye røffere enn en CrossPolo. Vi får se i Genève.