-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Edag gjør en boblevri
Edag er et av konstruksjonsselskapene vi hvert år møter på Genève-utstillingen. I år er de på plass med sin egen vri på New Beetle.
Sist vi møtte Edag var på årets Detroit-utstilling. Der viste de en smart takløsning for Pontiac Solstice. Den kan jo bli aktuell nå som samme bilen skal danne grunnlaget for en ny Opel GT. Eller kanskje kan de snekre et tak som gjør nye GT litt mer retro.
Men til utstillingen i Sveits har de laget sin vri på en New Beetle hvor først og fremst hekken har fått gjennomgå. Den er gjort SUV-aktig og har fått en stor bakluke med reservehjul og høye baklykter. I tillegg er hele bilen løftet og har fått store fangere og sideskjørt rundt det hele. Hjulutrustningen gir også assosiasjoner om leire og røft terreng.
Kanskje vil de fortelle VW at de kan lage noe som er mye røffere enn en CrossPolo. Vi får se i Genève.