-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
SUV fra nytt designfirma
Autostudi het en ny utstiller i Genève, som hadde med seg forslag til en mini-SUV (litt under kort RAV4 i størrelse) som faktisk var litt spennende. Om Autostudi var ny som utstiller, er de veteraner som underleverandør av konstruksjonshjelp.
Autostudi tilhører den utrolige underskogen av konstruksjons- og designhjelp som finnes i Torino. Nå har de holdt på i snart 25 år med å designe og konstruere og analysere og prototyp-bygge for en utrolig mengde kunder. Deutz, Fiat, Lear, Marelli, Pininfarina, Rieter og TRW er bare noen av de kjente navnene på kundelistene.
Men de har alltid ligget meget lavere enn de fleste andre kollegaene. Den eneste gangen jeg har hørt dem delta i noe som liknet det offentlige rom, var da en av grunnleggerne, Roberto Angione deltok på en konferanse om Fra prosjekt til Produkt. Ellers har dette selskapet bare vært kjent av virkelige kjennere.
Ut av skapet
Men nå syntes de av en eller annen grunn at det var på tide å presentere seg for offentligheten. Og det gjorde de med en 2-dørs mini-SUV som egentlig var litt spennende. Her var det konveks og konkav og en rekke linjer som kolliderte slik at man måtte faktisk bruke litt tid på å bestemme seg for om man likte det eller ei. Jeg likte den ikke, og det er et helt klart signal på at da skjer det noe. Ting jeg liker med en gang har pr definisjon allerede gått ut på dato.
Litt originalt var det også at føreren var plassert i midten og at hele kabinen var bygget som en separat celle. Det skal bli spennende å se hvordan det hele blir når de har den ferdige utgaven, som skal kunne kjøres, ferdig nærmere sommeren.
Synd, forresten, at så mange journalister klarte å unngå den lille avdelingen som ligger under selve hovedhallen. Det var mye annet morsomt der også, men av spesiell interesse for oss var det nok at Autostudi hadde tatt med seg Torinos beste sjokolade, som de bød liberalt rundt.