-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
FXX på nettet
Uansett hvor nøye Ferrari vil kontrollere omsetningen av superbilene sine, noen slipper alltid ut av nettet.
Den supreste av alle Super-Ferrarier, FXX, skal produseres i 20 eksemplarer og bare gå til de mest trofaste kundene. De som kunne tenkes seg å more seg på lukket bane og la fabrikken ta seg av alt vedlikehold.
Fikk vi vite.
Og hva finner vi på Ebay, avertert av Exotic Motorcars i Florida? Jo, en FXX med chassisnummer 112233445566778899 og til en pris av 3 millioner dollars. Selgeren sier at den vil være klar i desember, og han beskriver den med alle de tjenester (kjørekurs, lunch med Schumacher og skreddersydd interiør) som legale FXX-kunder får med på kjøpet.
Det er bare det at den vanlige FXX-kunden skal betale 2 millioner dollars for moroa, her snakker vi 3 millioner – og en streng notis i tilknytning til annonsen ber om at bare de virkelig betalingsdyktige legger inn bud, for dette er alvor!
Og selv om bilen beskrives som en 0-km utgave, er det tvilsomt om Ferrari vil betrakte den som kjøper denne som en originalkunde, med de rettigheter som tilkommer ham. Sannsynligvis vil bilen ende opp i en lukket samling med adgang til en meget privat bane et eller annet sted i det store USofA.