-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Lexus klargjør supersportsbil
I mai deltok bilen i 24-timerlsøpet på Nürburgring. Nå er den knipset i produksjonsklar innpakning. Lexus utfordrer de etablerte med sin potente LF-A.
Det var mange som ble overrasket da Lexus stilte med to prototyper av sin fremtidige sportsbil på årets 24-timersløp på Nürburgring.
Og forundringen ble ikke mindre da det ble kjent at Toyotas nye styreformann, Mr Akiyo Toyoda, var en av førerne på både denne og en heftig IS-F som deltok i det krevende løpet med godt over 200 biler på startstreken.
LES: Toyota-sjefen tar styringa
Nå har Carparazzi knipset bilder av en nærmest umaskert bil, bortsett fra litt tape rundt lyktene. Og de kan vi nok regne med blir ganske like på de lyktene den nydelige prototypen som sto i Detroit tidligere i år, var utstyrt med – trekantede deksler foran og LED-innslag i baklyktene.
Vi serverer daglige bilnyheter – helt gratis!
Her ser alle detaljer ut til å være på plass, som fremre og bakre støtfanger, en spoilerleppe og en diffusor nederst i hekken.
Selv om lekkasjene er sparsomme, ryktes det at motoren er en 4,8-liters V10 med drøye 600 hester. Vekten holdes på et minimum gjennom bruk av karbonfiber og lette metaller, i både eksteriør og interiør.
LES: Vårt første møte med LF-A Concept, var i Detroit i 2005
Gammel kjenning
LF-A dukket første gang opp på bilutstillingen i Detroit i 2005, den gang i lukket utgave.
I 2008 sto den på samme sted som en lekker roadster, og mange av detaljene på denne blir nok å finne på den endelige produksjonsutgaven som med stor sannsynlighet debuterer i forbindelse med Tokyo-utstillingen i høst.
Toyota har registrert hvilken suksess Nissan har oppnådd med sin GT-R i disse tøffe tider, og når samtidig Honda forteller at de skrinlegger sine planer om en ny NSX, bør tiden være gunstig for lansering av en sporty Lexus.