-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
BRM med Abarth
Første gang jeg så annonser for BRM-klokker gikk jeg automatisk ut fra at dette var noen fjerne klokkegreier som av en eller annen grunn hadde linket seg opp mot det gamle engelske BRM-navnet.

British Racing Motors, racingavdelingen til en meget stor industrigruppe, Owen Group som vel ble best kjent for låten fra sin fantastiske V16 motor som omtrent aldri klarte å få bilen og føreren sin inn i noe som helst mål.
Så hvorfor kalle opp en klokke etter en gedigen flop som attpåtil bråkte noe aldeles infernalsk? Tenkte jeg.
Hvilket de altså ikke gjorde, oppdaget jeg nå. BRM har ikke noe med Owen Organisation å gjøre, står det på nettsiden deres i en form og med et slikt utstyr at det virker som om her har det vært en advokat eller fire på gang.
Så er da også, viser det seg, BRM oppkalt etter seg selv. En fransk urmaker som heter Bernhard Richards Manufacture.
Nå påstås det at i de 25 år mannen har bygget klokker, har det hele tiden vært over et biltema – uten at akkurat det er åpenbart.
De siste årene har seriene vært kalt SCR Racing, noen med fornavn V12 (det kan vi forstå) og noen heter V14 (ikke særlig racing akkurat). Men egentlig aldri med noe klart biltema.
Riktignok får vi både racinglåt og en kjapp motorsykkel på hjemmesiden hans, men så lite bil var det at jeg var redd Bernhard hadde eliminert seg selv fra denne kalenderen.
Men så, takk og pris, viser det seg at en eller annen jålete amerikaner har funnet ut at Abarth skal tilbake til USA med noen av sine hårete 500-versjoner.
Dermed har han fått BRM til å produsere en liten serie BRM V12-T-44 kronografer med et Abarth Special utstyr. Det vil si at det er rød søm på den svarte reimen, og en Abarth-scorpion preget inn på kronen.
Vips så er BRM også kvalifisert til denne eksklusive BilNorge-juleparaden.
Sa jeg liten serie? 49 eksemplarer skal den bygges i, det er temmelig nøyaktig 2,5 prosent av den årlige BRM-produksjonen.