-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Fake bil
Vi kommer ikke til å bringe noen fake klokker i årets julekalender. Men det er med en viss glede jeg henter frem noe som må være ganske ulovlig.
Det er minst 10 år siden Ferrari gjorde livet surt for folk som bygde modellbiler. De la dyre lisensavgifter på alt som ble fremstilt og som kunne assosieres med den steilende hesten fra Maranello.
I dag er dette helt vanlig, Harley Davidson betaler vel flere advokater for å overvåke salget av T-skjorter på gater og torg, enn for å sjekke forskjellige lands tekniske regler for tohjulinger. Men den gang var vi indignert,
Svært indignert.
Og egentlig er jeg det ennå. Det får være måte på å gjøre livet surt for entusiaster.
Nå er jeg ikke sikker på at de kreative (vel, ikke særlig) kreftene bak Cool Car Watches er særlig entusiaster verken hva biler eller klokker angår.
Men i motsetning til gårsdagens bunnsolide US-tema har dagens fancy-klokke-pushere gått for verdens prestisjemerker. Bugatti, Lotus, Maserati – klokker med merkevaren på urskiven.
Porsche også, selvfølgelig. Men der finnes det plutselig ikke bilde av hvordan den ser ut. Kan kanskje forklares med at Porsche også er ganske følsom for bruk av logoen.
Men noe så utrolig som Holden er der, med full illustrasjon. Og BMW. Og, du store verden. De har Ferrari-klokke også.
Med illustrasjon.
Her gjelder det å slå til før et sett vegg-til-vegg advokater med ferdigskrevet namsrett-anmodning har slått til.
Og da spiller det vel ingen rolle om klokka selv er kassabel?