-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ren Audi-bombe realiseres
På årets Frankfurt-utstilling viste Audi den elektriske konseptbilen e-tron basert på R8. Nå ser det ut til at bilen kan realiseres. Men ikke for massene.

Dersom du trenger å friske opp hukommelsen, finner du vår omtale fra Frankfurt på DENNE LINKEN.
Kortversjonen er at e-tron er basert på sportsbilen R8, hvor de midtstilte V-motorene er erstattet med en elmotor i hvert hjul.
Stillegående? Sikkert. Men kjedelig? Nope!
De fire motorene yter til sammen 230 kW (313 hk) og har et maks dreiemoment på 4.500 Newtonmeter (nei, vi skrev ikke en null for mye). Det drar bilen opp i 100 km/t i løpet av 4,8 kjappe sekunder.
Og slike ytelser kan jo friste noen og enhver, så derfor ser det ut til at Audi kommer til å lage en liten serie på 1.000 eksemplarer. I følge våre kilder vil de kunne leveres i 2012.
Å tippe pris er selvsagt alt for tidlig, men regn med at den vil koste mer enn en vanlig R8 (eks. avgifter), selv utgaven med V12-motor. Og kanskje den får Stoltenberg til å speede opp avgiftspålegging også av elbiler.
Så får heller trøsten være at den blir billig i drift, i alle fall med norske strømpriser.