-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ren Audi-bombe realiseres
På årets Frankfurt-utstilling viste Audi den elektriske konseptbilen e-tron basert på R8. Nå ser det ut til at bilen kan realiseres. Men ikke for massene.
Dersom du trenger å friske opp hukommelsen, finner du vår omtale fra Frankfurt på DENNE LINKEN.
Kortversjonen er at e-tron er basert på sportsbilen R8, hvor de midtstilte V-motorene er erstattet med en elmotor i hvert hjul.
Stillegående? Sikkert. Men kjedelig? Nope!
De fire motorene yter til sammen 230 kW (313 hk) og har et maks dreiemoment på 4.500 Newtonmeter (nei, vi skrev ikke en null for mye). Det drar bilen opp i 100 km/t i løpet av 4,8 kjappe sekunder.
Og slike ytelser kan jo friste noen og enhver, så derfor ser det ut til at Audi kommer til å lage en liten serie på 1.000 eksemplarer. I følge våre kilder vil de kunne leveres i 2012.
Å tippe pris er selvsagt alt for tidlig, men regn med at den vil koste mer enn en vanlig R8 (eks. avgifter), selv utgaven med V12-motor. Og kanskje den får Stoltenberg til å speede opp avgiftspålegging også av elbiler.
Så får heller trøsten være at den blir billig i drift, i alle fall med norske strømpriser.