-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
A1 i Minis fotspor
Slik Mini gjør hos BMW, skal A1 danne grunnlaget for en ny familie med småbiler hos Audi. Vi tar en titt i krystallkula.
Først kom den ordinære Mini med tre dører. Deretter fulgte Cabriolet og Clubman, før Crossman med off-road look skal debutere på høstens Paris-utstilling.
LES MER OM: Den store Mini
Selv om Audi har valgt å gi sin småbil det vanlige familienavnet, er planene at også A1-plattformen skal gi opphav til flere forskjellige modellvarianter.
LES: Våre førsteinntrykk av Audi A1
Den første som dukker opp blir en SportBack, litt lenger enn den ordinære A1 og med fem dører i stedet for tre. Kall det gjerne en kompakt stasjonsvogn – i alle fall om det er betegnelsen du bruker på Mini Clubman. Den kommer på markedet i 2012.
TEST: Lekestuer på hjul
Siden bygges en cabriolet (eller speedster) og en sprek S1. Sannsynligvis kommer sistnevnte kun i 3-dørsutgave med en motor som yter 180 - 200 hester.
Det er ikke usannsynlig at man går for samme løsning som i Polo GTI og Fabia RS – en 1,4-liters TFSI med 180 hk i kombinasjon med DSG girkasse.
LES: Vår prøvekjøring av Polo GTI
LES OGSÅ: Prøvekjøring av Skoda Fabia RS
En barskere Allroad-utgave som gir inntrykk av å være klar for terrengkjøring står også på agendaen. Noen ekte off-roader blir den imidlertid ikke – mer som Cross-modellene er for Volkswagen – det vil si litt ekstra bakkeklaring og detaljer i plast.
Det samme gjelder en eventuell Q1 med SUV-look, her er det også snakk om en ”wannabe”-SUV.
Du kan med andre ord glemme quattro i A1-sammenheng - samtlige varianter vil kun tilbys med forhjulsdrift.