-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
1996: Fiat Brava/Bravo
Den siste Fiaten i Årets Bil serien så langt. Vel, Torino tåler vel å vente et par år, inntil de har den nye Panda/Ecobasic klar selv om abstinensen kanskje blir tøff.

De som kom etter, og også noen av de som kom før, fattet også markedet interesse for. Vi kan vel trygt slå fast at både den nye Vectra, Volvos nye Mitsubishi som opprinnelig het S4 – først senere kom et null etter - Ferraris F50, MGF, eller Citroën Xantia var mer spennende biler, med større impact i ettertid. Fiats Barchetta burde ha vært en verdig konkurrent, og egentlig har kanskje Hyundais Elantra vært av større betydning.
Men det kan vi ikke gjøre noe med, Bravo/a er Årets Bil-historiens første tvilling-seierherre. Visste du forresten at det fantes en spennende Bravo også – det var navnet på en Bertone-designet Lamborghini-prototype fra 1974.