-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Audi med ny Sportback
Blant de fem nyhetene Audi skal vise på Auto Shanghai 2025 som åpner til uka, er nok den nye AUDI E5 Sportback den som kommer til å skape mest interesse.
I hvert fall er det det Audi håper. Navnet alene forteller det.
Biler som nå heter AUDI er definert for det kinesiske markedet og er biler der du vil lete forgjeves etter den kjente fire-ringers logoen.
Dette var et markeds-tricks de innførte i Kina i fjor, for å øke interessen for et bilmerke som var i ferd med å bli oversett.
I en pressemelding i forkant av lanseringen forteller også Audi at «både merket og denne bilen er skreddersydd for den nye generasjonen kinesiske kunder». Og at den kommer på markedet utpå sensommeren.
Foreløpig har fabrikken bare sluppet dette teaserbildet av nyheten samtidig som de forteller at de andre nye modellene der blir A6L e-tron, A5L, A5L Sportback og Audi Q5L.
A6L e-tron skal bygges på den nye Audi-FAW fabrikken i Changchun som åpnet i desember.
Til sammen blir det vist 19 modeller som Audi (eller AUDI) presenterer sammen med sine lokale samarbeidspartnere, FAW og SAIC.
Og for første gang, sier de, blir både de fire ringene og AUDI-navnet (uten de fire ringene) presentert på samme sted.
Det er mulig kinesiske kunder er spesielt flinke til å sortere inntrykk og merkevarer. På alle andre markeder ville dette skapt stor forvirring og antydning til frustrasjon hos markedsførings-folk.