-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker

Audi med ny Sportback
Blant de fem nyhetene Audi skal vise på Auto Shanghai 2025 som åpner til uka, er nok den nye AUDI E5 Sportback den som kommer til å skape mest interesse.
I hvert fall er det det Audi håper. Navnet alene forteller det.
Biler som nå heter AUDI er definert for det kinesiske markedet og er biler der du vil lete forgjeves etter den kjente fire-ringers logoen.
Dette var et markeds-tricks de innførte i Kina i fjor, for å øke interessen for et bilmerke som var i ferd med å bli oversett.
I en pressemelding i forkant av lanseringen forteller også Audi at «både merket og denne bilen er skreddersydd for den nye generasjonen kinesiske kunder». Og at den kommer på markedet utpå sensommeren.
Foreløpig har fabrikken bare sluppet dette teaserbildet av nyheten samtidig som de forteller at de andre nye modellene der blir A6L e-tron, A5L, A5L Sportback og Audi Q5L.
A6L e-tron skal bygges på den nye Audi-FAW fabrikken i Changchun som åpnet i desember.
Til sammen blir det vist 19 modeller som Audi (eller AUDI) presenterer sammen med sine lokale samarbeidspartnere, FAW og SAIC.
Og for første gang, sier de, blir både de fire ringene og AUDI-navnet (uten de fire ringene) presentert på samme sted.
Det er mulig kinesiske kunder er spesielt flinke til å sortere inntrykk og merkevarer. På alle andre markeder ville dette skapt stor forvirring og antydning til frustrasjon hos markedsførings-folk.