-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Volkswagen setter inn støtet
Volkswagen strever med å holde seg relevant for kinesiske bilkunder. Under bilutstillingen i Shanghai viser produsenten frem tre nye konseptbiler.
Det kinesiske bilmarkedet er verdens største og derfor har Volkswagen selvsagt en egen strategi som kun gjelder for Kina, «In China, for China».
Med på laget er kinesiske bilprodusenter og sammen viser de nå tre modeller som skal peke retning på design og teknologi for neste generasjon elektriske biler for kinesiske konsumenter.
ID. AURA (fra FAW-Volkswagen), ID. ERA (fra SAIC Volkswagen) og ID. EVO (fra Volkswagen Anhui) er modellnavnene på bilene som nå vises frem.
Tyskerne ønsker å rulle ut totalt 30 nye modeller innen slutten av 2027, skreddersydd for Kina.
20 av disse skal være elektriske eller ladbare hybrider. Det blir med andre ord hektisk fremover, men det hjelper nok å ha med arbeidsomme kinesiske partnere.
ID. ERA fra SAIC Volkswagen, er en SUV i full størrelse med tre seterader. Dette blir Volkswagens første modell med rekkeviddeforlengerteknologi. En drivstoffdrevet generator lader batteriet under kjøring og gir en ekstra rekkevidde på over 700 kilometer. Sammen med den 300 kilometer lange rekkevidden i batterimodus kan konseptbilen dermed reise mer enn 1000 kilometer ifølge Volkswagen.

ID. EVO fra Volkswagen Anhui er rettet mot unge, livsstilsbevisste kjøpere som er opptatt av å skille seg fra mengden, skriver Volkswagen. ID. EVO er den første helelektriske SUV-en i full størrelse i Volkswagens ID. UNYX -familie. Det blir lovet rask lading med 800 volts plattform og det siste innen digitale tjenester, ifølge produsenten.

ID. AURA fra FAW-Volkswagen er det første konseptkjøretøyet som er basert på Compact Main Platform (CMP) med sonebasert elektronisk arkitektur som Volkswagen designet spesielt for det kinesiske markedet. Målet med denne modellen er trolig å tilby en avansert bil til et kundesegment som er prisbevisst.
