-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Inster – et skritt videre
Nå har Hyundais lekende designere tatt den kompakte Inster og gjort den attraktiv «for en ny generasjon bilister».
Det er selvfølgelig gamerne Hyundai appellerer til når de viser sin Inster på steroider – eller Insteroid som de kaller modellen.
Hvordan skal vi beskrive den? Først en strippet Inster, men så med et skikkelig body-kit og et interiør som er en blanding av rå racerbil og rått diskotek.
Steroider
Da den debuterte på Seoul Mobility Show for noen dager siden var den faktisk del av et video-spill der gamerne kunne samle «steroider» som du kunne bruke til å kitte opp en Inster inntil den ble lik den Insteroiden som også sto der.

Helt sikkert en viktig målgruppe, selv om jeg håper de legger vekk spillkonsollen når de virkelig tar skrittet og beveger seg ut på asfalten.
Det er åpenbart at denne modellen er noe helt annet enn det antatte utgangspunktet.
Like mye for dansing
Karosseriet er bredere enn på originalen. Lys og vinduer er helt annerledes, vinkler og proporsjoner er endret. Det er åpenbart at her har designerne startet fra scratch for å skape noe virkelig vilt.

Samme tendenser som vi ser i Renault 5 Turbo 3e.
Frontfanger med splitter i fulle bredde og hekk med en like stor diffuser, en skikkelig hekkspoiler og 21 tommers Pirellihjul forteller at her er det en virkelig gateracer ganger tre de har vært ute etter å skape.

Uansett om man ser den utenfra eller befinner seg på innsiden er inntrykket det samme. Rampete racer.
Men der du hadde ventet at racingburet ville ende – bak setene – finner du et massivt subwoofer system som de kaller Hyundai Beat House.
Den er med andre ord like mye for dansing som for bane denne bilen her, selv om du ser at på rattet kan du hente opp både en Boost og en Drift innstilling.
Glem produksjon – dette er bare et uoffisielt designprosjekt fra Hyundais europeiske studio.
