-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Inster – et skritt videre
Nå har Hyundais lekende designere tatt den kompakte Inster og gjort den attraktiv «for en ny generasjon bilister».
Det er selvfølgelig gamerne Hyundai appellerer til når de viser sin Inster på steroider – eller Insteroid som de kaller modellen.
Hvordan skal vi beskrive den? Først en strippet Inster, men så med et skikkelig body-kit og et interiør som er en blanding av rå racerbil og rått diskotek.
Steroider
Da den debuterte på Seoul Mobility Show for noen dager siden var den faktisk del av et video-spill der gamerne kunne samle «steroider» som du kunne bruke til å kitte opp en Inster inntil den ble lik den Insteroiden som også sto der.

Helt sikkert en viktig målgruppe, selv om jeg håper de legger vekk spillkonsollen når de virkelig tar skrittet og beveger seg ut på asfalten.
Det er åpenbart at denne modellen er noe helt annet enn det antatte utgangspunktet.
Like mye for dansing
Karosseriet er bredere enn på originalen. Lys og vinduer er helt annerledes, vinkler og proporsjoner er endret. Det er åpenbart at her har designerne startet fra scratch for å skape noe virkelig vilt.

Samme tendenser som vi ser i Renault 5 Turbo 3e.
Frontfanger med splitter i fulle bredde og hekk med en like stor diffuser, en skikkelig hekkspoiler og 21 tommers Pirellihjul forteller at her er det en virkelig gateracer ganger tre de har vært ute etter å skape.

Uansett om man ser den utenfra eller befinner seg på innsiden er inntrykket det samme. Rampete racer.
Men der du hadde ventet at racingburet ville ende – bak setene – finner du et massivt subwoofer system som de kaller Hyundai Beat House.
Den er med andre ord like mye for dansing som for bane denne bilen her, selv om du ser at på rattet kan du hente opp både en Boost og en Drift innstilling.
Glem produksjon – dette er bare et uoffisielt designprosjekt fra Hyundais europeiske studio.
