-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
1995: Fiat Punto
Fiat har hatt noen store lanseringer i sin tid. De kjøpte halve Florida en gang – da fantes det egentlig ikke Fiat-eksport til USA lenger, så det var jo veldig relevant. Og de kjøpte hele Rio, og sendte snesvis av Jumboer over.
Bilen selv begynte som Prosjekt B så langt tilbake som i 1989 så det er underlig at den var såpass moderne som den var da den kom. Designet er Fiats eget, men sterkt influert av et konkurranseutkast fra Italdesign, som deltok i starten på prosjektet sammen med Pininfarina.
Et par måneder etter lanseringen kunne Fiat vise ni forskjellige Punto-konsepter fra ni forskjellige italienske karosseridesignere på Torino-utstillingen. Det var nesten som å være tilbake i seksti-årene da det aldri var færre en 20 forslag på Fiat 600 fra forskjellige karoserisnekkere.