-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
1992: Nissan Micra
Endelig, etter 30 år, kom den første ikke-europeer på listen over Årets Bil-biler. Men akkurat som den neste japaneren, Toyotas Yaris i 2000, kan man godt påstå at Micra nesten er mer europeisk enn japansk. I hvert fall hva design angår.
Verken Ryochiki Kuraoka som var sjef for eksteriøret, eller Tokuichiro Hosaka som ledet dette såkalte K10 prosjektet fra 1987 har vi hørt noe til siden (Sibir??), men Mikio Fujito, som også jobbet på Micra, er senere blitt sjef for Nissan Design Europe i Geretsried, Bayern der han har fått frem gullklumper som Kyxx-prototypen (Paris 1998) og Fusion fra årets Paris-messe. (Ooops – Sorry, nå kom jeg på det, det var Årets Bil 1992 jeg skulle ha skrevet om. For sent nå.)