-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Oppgradert Agila
De nye Ecotec motorene har vi visst om en stund, og det er vel nesten en selvfølge at når noe såpass nytt finner plass i en gammel modell, så blir hele pakka oppgradert. Det skjer i hvert fall med Opel Agila nå.
For å gjøre det litt mer komplisert å velge riktig modell kommer Agila nå med fire utstyrsnivåer. Essentia for de av dere som teller pengene deres, Njoy for folk som vil ha litt fargekoordinering ute og inne (står det i teksten, så det får meg selvfølgelig til å lure på hvordan Essentia egentlig ser ut), Cosmo er pakka for alle som legger vekt på elegant understatement og Agila Njoy Design-Edition er en bil som sender sterke signaler om fun & Fashion!!
La oss heller, nok en gang, skryte av den nye 1,3 liters turbo- CDI-motoren som nå også kommer hit (etter at Fiat allerede har brukt den stund). Den kalles verdens mest kompakte, og den minste dieselmotoren for bil. Men 70 hester, 170 Nm og masse elastisitet er ikke så lite når det kommer til stykket allikevel. 5,2 liter pr. 100 km er derimot smått.
La oss også minne om at Agila er av samme høye standard som Opels andre flexi-biler når det gjelder glup bakseteløsning. Når det gjelder enkel mulighet for flatt gulv har de andre mye å lære.