-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Arden-Jag til Frankfurt
Det blir selvfølgelig en rekke premierer fra småfabrikkene også, når Frankfurt åpner. Blant annet skal tyske Arden, mer Jaguar-orientert enn en rekke av de engelske konkurrentene, presentere sin egen lettvekt, høykraft utgave av XK-R.
Men nå har de dratt den enda lenger. Til Frankfurt skal de ha sin Type RS klar. Her snakker vi om virkelig lettvekter, vi snakker om stor bakspoiler, vi snakker om håndbygget kullfiber-karosseri. Og selvfølgelig snakker vi om enda mer motor. 4,6 liter og mer enn 500 hester som drar gjennom seks trinn, enten ren manuell eller en tiptronic utgave.
Her kommer også chassisbiten rett fra håndverkerne og ikke fra noe samlebånd. Du skal få avstemt det dynamiske nøyaktig etter eget ønske (eller kanskje heller: etter egen kompetanse, for det er klart at dette kan begynne å bli ganske livlig) Konstruktive endringer finner du forresten også i denne avdelingen, for eksempel nye stabilisatorer.
20 tommers smidde hjul og 370 mm skiver tilhører også oppskriften. Men hva det skal koste kan ikke Arden fortelle enda. Siden A-Typen koster 174.000 kan vi vel imidlertid trygt regne med at billigere blir ikke RS.