-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Stor kompaktbil fra Fiat
Under navnet Stilo MultiWagon lanserer Fiat nå stasjonsvognutgaven av Stilo. Samtidig er bilen, som navnet antyder, noe mer enn bare en stasjonsvogn, for Fiat har ønsket å henge seg på den populære bølgen av flerbruksbiler.
MultiWagon er 4,5 cm høyere enn 5-dørsutgaven. Det kjennes i praksis ved at setene er plassert noe høyere, og dermed er det lettere å sette seg inn og stige ut av bilen. Hjulopphenget er i prinsippet det samme som på 5-dørs Stilo, men MultiWagon har et strammere oppsett på fjæring og demping på bakhjulene, samtidig som karosseriet er noe stivere. Dette gjør at den kjennes noe mer sportslig ved kvikk kurvekjøring.
For å møte ønsket om lavest mulige priser, vil utstyrsnivået Actual stå i fokus under markedsføringen av MultiWagon. Med 1,6-liters motor med 103 hk, starter prisene på 199.900 kroner. Sammenlignet med utstyrsnivå Dynamic, som hittil har vært enerådende på 5-dørsutgaven, innebærer Actual at antispinn (ASR) og stabilitetskontroll (ESP) ikke står på listen over standardutstyr. Dessuten er Actual utstyrt med seks kollisjonsputer, mot Dynamics åtte. Vær også oppmerksom på at fleksibiliteten er noe redusert i Actual-varianten, for her står baksetet fast – det er ikke mulig å skyve baksetet, som er delt 40/60, 15 cm i lengderetningen slik som i Dynamic.
Stilo MultiWagon er allerede på plass hos landets 26 Fiat-forhandlere. 1,6-literen er leveringsklar, mens du må vente til over nyttår hvis du vil ha 1,8-literen. Nå kan du også få 1,9-liters turbodiesel med 115 hk. Den er ikke lagervare i Norge, men prisen er 264.700 kroner.