-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Kia med 2+2 cab konsept
Koreanske Kia kommer til Frankfurt med en riktig så spenstig cabriolet-coupé i konseptform, med navn KCV-III. Vi snakker om en mulig konkurrent til Peugeot 206 CC og Citroën Pluriel, om den kommer i produksjon.
Selve taket er ganske så smart, det likner det kjente 206 CC-taket, men her kommer det i glass, så man har god kontakt med utenomverdenen selv med taket på. Og det er franske Heuliez som har bygd bilen, akkurat som 206 CC. Designet derimot er gjort hos Kia i Korea.
Kia har laget bilen "for å vise hvordan sterke følelser, 'cyberaktige' kunstneriske former, og unge forbrukeres drømmeverden av computer-fantasier kan la seg kombinere i bils form", intet mindre! Da er det nok mindre viktig å nevne at den er en kompakt 2+2 coupé, sannsynligvis da som 2 voksne + 2 barn siden baksetene er i minste laget.
Men enda har vi knapt nevnt designen, som ser meget vellykket ut. Joda, det er kanskje ikke så vanskelig om man følger tidens trend, med dyp V-formetgrill, brede langstrakte frontlykter, og en nydelig linje diagonalt opp og bak fra forhjulene som gir det rette fartspreget. For min egen del vil jeg si at de kunne spart seg for hekkspoileren, eller kanskje gjort den litt mindre?