-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Kia med 2+2 cab konsept
Koreanske Kia kommer til Frankfurt med en riktig så spenstig cabriolet-coupé i konseptform, med navn KCV-III. Vi snakker om en mulig konkurrent til Peugeot 206 CC og Citroën Pluriel, om den kommer i produksjon.
Selve taket er ganske så smart, det likner det kjente 206 CC-taket, men her kommer det i glass, så man har god kontakt med utenomverdenen selv med taket på. Og det er franske Heuliez som har bygd bilen, akkurat som 206 CC. Designet derimot er gjort hos Kia i Korea.
Kia har laget bilen "for å vise hvordan sterke følelser, 'cyberaktige' kunstneriske former, og unge forbrukeres drømmeverden av computer-fantasier kan la seg kombinere i bils form", intet mindre! Da er det nok mindre viktig å nevne at den er en kompakt 2+2 coupé, sannsynligvis da som 2 voksne + 2 barn siden baksetene er i minste laget.
Men enda har vi knapt nevnt designen, som ser meget vellykket ut. Joda, det er kanskje ikke så vanskelig om man følger tidens trend, med dyp V-formetgrill, brede langstrakte frontlykter, og en nydelig linje diagonalt opp og bak fra forhjulene som gir det rette fartspreget. For min egen del vil jeg si at de kunne spart seg for hekkspoileren, eller kanskje gjort den litt mindre?