-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Oppdaterte merker og fører-fotos
Igjen har vi foretatt noen grep i våre bilhistoriske serier om bakgrunnen for dagens bilmerker og om de store racerkjørerne gjennom tidene.
På bilmerke-siden har vi i artiklene om Hommel og det tradisjonsrike begravelsesbilmerket Daimler fulgt disse til graven. På den annen side har vi også foretatt en oppdatering av Fiat som nå ser mer optimistisk på framtiden enn de hadde grunn til den gang vi skrev den opprinnelige artikkelen.
For de mange som venter på ytterlige komplettering av BilNorge-oppslagsverket Bilmerkenes Historie, og da særlig entusiaster overfor Mercedes-Benz som er første merke på ventelista, må vi bare beklage at redaksjonen har måttet legge dette arbeidet vekk siden månedsskiftet januar/ februar. Årsaken til dette er bl.a. at de utallige nyheter innen bil og bransje har måttet prioriteres denne vinteren og våren.
Vi håper imidlertid å komme i gang med ytterligere merkehistorier innen fellesferien og kan bl.a. trøste Mercedes-Benz-folket med at det i tillegg til den allerede publiserte artikkelen om nyttekjøretøyene vil komme TO artikler om personbilene; den første fram til sammenslutningen i 1926 og den andre om årene etterpå. Begge for øvrig krydret med høydepunktene deres i bilsport – og selvsagt om salg og import gjennom de snart 110 årene de har vært i Norge.