-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Viktig ny Golf Plus
Volkswagen lanserer i dag en helt ny versjon av sin populære Golf på Bologna-utstillingen. Golf Plus kommer til Norge i april og blir en svært viktig modell for Harald A. Møller. Her er de første bildene.
Volkswagen kaller Golf Plus en flerbruksbil, noe som innebærer et fleksibelt interiør hvor baksetet kan skyves og gi et lasterom på inntil 425 liter, 20 prosent mer enn i en vanlig Golf. Bredde og lengde er nesten identiske med vanlig Golf, men høyden er økt med ca 10 centimeter. Bilen har en helt ny front som nok også blir å finne på andre nye VW-modeller i tiden fremover.
Golf Plus kommer i de samme variantene som 3- og 5-dørs Golf, men foreløpig ikke med 4Motion. Neste Golf-variant blir stasjonsvogn som kommer på markedet i 2006 parallelt med cabriolet-utgaven (som for øvrig ikke skal hete Golf, bare Volkswagen Cabriolet).
Golf Plus lanseres i Norge i april 2005 og får i følge informasjonssjef Paul Hegna hos Harald A. Møller et pristillegg på ca kr 12.000 i forhold til Golf. Møller har et salgsmål på 1000 biler i 2005 og regner med at 500 av disse blir rent plussalg mens 500 hentes fra Golf- og Touran-kunder. I et normalår regner Harald A. Møller med å selge 1400-1500 Golf Plus.