-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Aygo = I go
Geneve (BILNORGE): I oktober er den første av trillingbilene fra Citroën, Peugeot og Toyota klar for Norgespremiere. Toyota lanserer da sin Aygo - som uttales I Go – Jeg Går.
Bilen kommer bare med fem dører og vil i lanseringsfasen bare kunne leveres med bensinmotor. I følge informasjonssjef
Mens det er mer usikkert om Citroën og Peugeot vil lansere sine minibiler, har Toyota Norge tatt beslutninger og vil satse moderat på den nye bilen. Det er i følge Toyota Norge et begrenset marked for minibiler i Norge - men Aygo virker mer romslig og har større plass enn man skulle tro etter bilens små ytre mål. Bilen er virkelig en mini med et hjul i hvert hjørne.
De tre småbilene produseres i samme fabrikk i Tsjekkia. 92 prosent av alle komponentene brukes felles i alle tre bilene. Mens Toyota satser med på fem dører, har Citroën og Peugeot størst fokus på tre dører. Bilen kommer også senere med en dieselmotor. Den kommer fra PSA - mens bensinmotoren er ny og kommer fra en ny Toyota-fabikk i Polen.