-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Sportslig Mitsubishi-konsept
Mitsubishi har publisert de første skissene av konseptbilen Concept-Sportback. Konseptbilen vi debutere på Frankfurt-utstillingen i september, sammen med flere andre Mitsubishi-nyheter.
Mitsubishi fortsetter sin nye sportslige profil. Det er aggressive, klare og brede linjeføringer som dominerer. Skissen viser et høyt bakparti og brede skuldre. Rett bakfra ligner den litt på Alfa Romeo Brera. (Jeg sa bare Litt!) Det er dog det sportslige fremfor det vakre som er dyrket.
Det blir spennende og se hvor mye mer konservativ konseptbilen er i virkeligheten og hvor mye mer konservativ en eventuell produksjonsmodell vil være (som antagelig vil hete noe annet enn Audi-navnet Sportback). De første svarene får vi rundt Frankfurt-tider i september.
Frankfurt-nytt
Concept-Sportback, som har verdenspremiere i Frankfurt, er ikke den eneste modellen Mitsubishi har tenkt å vise frem. Lancer Evolution IX får sin europeiske premiere på utstillingen. Den europeiske versjonen av Lancer Evolution IX vil få en enda sterkere motor enn før; 280 hk, videre vil bilen ha 6 trinns gearkasse, MIVEC-teknologi (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system), Bilstein støtdempere, 17 lettmetallfelger, aluminium takpanel, og ikke minst ytterligere forbedret kjøreegenskaper og aerodynamikk.
Publikum vil også kunne se 2006 versjonene av Mitsubishi Lancer Sedan og Lancer Stasjonsvogn. Disse to modellene vil få oppgraderinger i form av en mer dominerende front og interiørmessige forbedringer som for eksempel stoffvalg.
På Grandis-fronten vil den nye dieselen DI-D stå i sentrum, som nylig er beskrevet med kjøreinntrykk her på BilNorge.no.