-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Kjeften går
Det er en måned siden vi fortalte om Sportsback-modellen som Mitsubishi skal vise for første gang i Frankfurt. Da visste vi ikke at den skulle sette ny rekord i gap.
I går trodde vi at Citroën var i ferd med å sette ny rekord. Nå som Mitsubishi har gitt oss litt mer inntrykk av sin nye konseptbil enn det de gjorde forrige gang (som du kan se her) kan vi slå fast at gapet til Citroën er beskjedent.
Som kjent kommer det nye bestemmelser om beskyttelse av fotgjengere fra 1. januar neste år. Dersom disse nye frontene illustrerer hvilken vei utviklingen er i ferd med å ta, så ser det ut til at noen har funnet en måte å måke en uheldig fotgjenger inn i gapet – hvoretter han forhåpentlig blir lagt i stabilt sideleie et sted der inne og får intravenøst på flekken.
Eller for å si det på en annen måte. Uten å ha sett data synes jeg kanskje disse nye frontene ser forholdsvis aggressive ut.
Mitsubishi mener forresten alvor med dette forslaget. Det danner grunnlaget for en ny serie biler i C-segmentet og denne konseptbilen vil gi oss noen ideer om det nye designspråket derfra.