-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Forløper for ny Frontera?
Opel lanserer en ny biltype med sin Antara GTC – en forkortelse for Grand Turismo Crossover. Sine røtter har den hentet fra Korea.
Antara GTC deler nemlig plattform med den kommende S3X fra Chevrolet, men over gulvet er det meste forskjellig. Opel ønsker å vise at en SUV også kan være sportslig, derfor har de utstyrt sin konseptbil med tre dører og en takbue som trekker tankene til en sportslig coupé.
Bilens vitale mål (L x B x H) er 4,53 x 1,97 x 1,64 meter. Fronten på 4-seteren er typisk moderne Opel og innredningen er fleksibel med en praktisk stor bakluke som er pantografisk hengslet i toppen. Baksetene kan foldes sammen for å danne et helt flatt gulv i lasterommet mens forsetene sitter på enkle skinner og gir inntrykk av at de henger i løse luften.
En av flere
Under panseret på Antara GTC sitter en 1,9 CDTI-motor trimmet opp til 212hk og et maks dreiemoment på 400 Newtonmeter ved så lavt turtall som 1400 o/min. Motoren er utstyrt med partikkelfilter, og kombinert med en sekstrinns automatkasse skal den i følge datasimuleringer kunne bikke 100 km/t i løpet av åtte sekunder og nå en toppfart på 210 km/t.
Antara GTC nok et bidrag i en serie konsepter som skal demonstrere Opels designspråk i forskjellige innpakninger. Fra før har vi blitt presentert for GTC Genève, Insignia, Trixx og VX Lightning.
Det er neppe noen Opel-forhandlere som vil ha noe i mot en mer moderne etterfølger til Frontera, og det er sannsynligvis den vi aner konturene av her.