-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Opel Astra TwinTop 2.0 Turbo møter Volkswagen Eos 2.0 FSI
Den praktiske nytteverdien av en cabriolet øker merkbart når du alltid har med deg hardtoppen, uansett vær og temperatur. Astra TwinTop og Eos vil garantert vinne venner.
Først publisert i BIL 10 - 2006.
Tradisjonelt har ikke cabrioleter stått for de store salgsvolumer her på berget, men interessen øker i takt med at stadig flere kommer med både-ogløsninger hvor et fast tak foldes ned i kofferten. Naturlig nok går det ut over plassen om bord, for takmekanismen stjeler bredde i baksetet samtidig som bagasjevolumet halveres når taket folder seg sammen.
I begge testbilene er vindskjerm ekstrautstyr, men tenk ikke engang tanken om å la være å kjøpe den. Vindskjermen gjør kjøringen så mye mer komfortabel, spesielt på de kjøligere dagene i starten og slutten av sommersesongen – og er du en av de barske som liker å kjøre vintercabriolet, er vindskjermen et naturlig verktøy for å holde bedre på varmen nede ved gulvet.
LES MER:
- Opel Astra TwinTop
- Volkswagen Eos
- Konklusjon
- Tekniske data