-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
- Volt skal realiseres
I Detroit viste GM sin oppladbare hybridbil, Chevrolet Volt. Nå forteller de at et slikt konsept skal realiseres.

Les omtale av Chevrolet Volt fra Detroit her.
Det mest interessante med Volt er den lange rekkevidden – ikke minst takket være avansert batteriteknologi. Ulempen er imidlertid at teknologien ligger et stykke frem i tid, men nå er GM overbevist om at dette kan fremskyndes etter flere inngående samtaler med batteriprodusenter og påtrykk fra myndighetene.
De fleste mener at Volt ikke er stort annet enn et dyrt forskningsprosjekt, men teknisk direktør Jim Queen sier GM er dønn seriøse med hensyn til dette prosjektet. Han innrømmer likevel at de foreløpig har problemer med å gjøre det lønnsomt.
Queen uttaler videre at GM i løpet av noen måneder vil lansere en ny produktplan basert på nye utslippskrav fra myndighetene. Nå planlegger GM ut fra at amerikanske myndigheter vil sette krav om fire prosent utslipppsreduksjon i året de neste ti årene.
Dersom GM må forholde seg til så dramatiske reduksjoner, vil det tvinge konsernet til å revidere planene om hvordan deres store biler samt SUVer og trucker skal håndteres.
De siste årene har GM lansert planer om store, bakhjulsdrevne biler ala de nye Chrysler-modellene, men disse blir med stor sannsynligvis skrinlagt – i alle fall de som ikke er kommet for langt til å stoppes.