-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Den tiende Evo
Et av de heftige innslagene på høstens Tokyo-utstilling, blir Mitsubishi Evo X. Carparazzis fotografer har fanget den under testing.
Selv om bilen lanseres i Japan i høst, må europeiske entusiaster vente til neste år før de kan legge hendene på et eksemplar. En tettsteget manuell gearkasse blir standard, men mange vil nok velge det clutchfrie alternativet – så mange som 80 prosent, tror Europa-sjefene hos Mitsubishi.
Gearskiftene styres manuelt via hendler på rattet, men den semi-automatiske kassa kan innstilles på tre forskjellige moduser – Normal, Sport og Super Sport. Sistnevnte funksjon er ment for banebruk og aktiv kjøring siden den gearer opp først når turtallsnåla beveger seg på toppen av den røde sonen.
Nye Evo X vil bli noe dyrere enn Evo IX men får til gjengjeld kraftigere motorer som starter på i overkant av 300 hk. Men den vil helt sikkert, som sine forgjengere, bli en svært populær entusiast- og rallybil.
Prototyp?
Den sølvfargede bilen er våre kilder mer usikre på hva er. Den har en godt synlig intercooler bak nettinggrillen, noe som betyr at den turboladede Lanceren med doble eksosrør og 18-tommers GTS-felger ikke er noen standard Lancer. Den er heller ikke en Evo X eller noen av de andre bilene Mitsubishi har vist offentlig. En ulv i fåreklær kanskje?
Trolig dreier det seg om en prototyp fra Ralliart som vi får mer info om når Tokyo-utstillingen åpner.