-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Etter 2 og 6 kommer 3
Selv om skallet er hentet fra dagens Mazda3, er det komponenter for neste generasjon som er i en tidlig testfase.
Det er med andre ord tidlige bilder av en 2009-modell Mazda3 Carparazzis fotografer har sikret seg her. Og skinnet bedrar, for innen denne modellen kommer på markedet er den fullstendig redesignet fra dagens modell.
Som neste Mazda6, som vi for øvrig har en første prøvetur på bane med allerede denne uken, vil nye Mazda3 får en mer aggressiv og sportslig design.
I følge våre kilder bygges den på samme C1-plattform som neste generasjon Ford Focus, og den nye 3eren blir trolig både bredere og litt lenger enn dagens modell.
Bildene viser at eksosanlegget er nytt og at fronten får nye luftinntak. I Statene, hvor disse bildene er tatt under testing, selges bilen med 2,0- og 2,3-liters bensinmotorer. Sistnevnte vil få økt sitt slagvolum til 2,5 liter mens hk-antallet vil stige med 20 til 30.
Hos oss er Mazda3 mest populær med 1,6-liters motorer for bensin og diesel mens den rimeligste utgaven har 1,4-liter på 84 hk.