-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Hemmelig småbil
Det er ikke lett å se, men bak denne kamuflasjen skjuler det seg en svært viktig småbil.
Vi fikk et hint om hvordan den skal se ut da Ford viste konseptbilen Verve i Frankfurt, for her er det etterfølgerens til Ford Fiesta som er ute på test.
Åstedet er de franske alpene, men teamet fra Fords britiske utviklingssenter avslører opphavet til bilen.
Her kan du lese om Verve Concept
Dette er tidlige bilder på offentlig vei– så langt har det meste av utviklingen foregått bak høye gjerder på testbaner.
Fortsatt Fiesta?
Om modellen fortsatt skal hete Fiesta er usikkert, for den blir så totalt annerledes enn sin kantete forgjenger som ikke helt har svart til forventningene for Ford. Ford røper også at den nye bilen skiller seg radikalt fra konkurrenter som Polo, Corsa og Clio – dette primært for å appellere til en yngre målgruppe enn tidligere.
Plattformen er felles med Mazda2, men denne gangen er det japanerne som har stått for det meste av utviklingen og bilene vil bli produsert på hvert sitt samlebånd.
Som dagens Fiesta kommer også etterkommeren i 3- og 5-dørsutgaver.
Her kan du se hva vi skrev om Mazda2 etter vær første prøvetur på bane