-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Hjelpearbeider
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Leasingansvarlig/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Kundefrontmedarbeider
-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Merce-klasse
BMW har sin X3 og snart har Audi en Q5. Da må selvsagt også Mercedes ha et alternativ i klassen for kompakte SUVer.
GLK er betegnelsen på den nye modellen Carparazzi har knipset under testing. Og det ser ut til å være GL som har stått modell, skjønt GLK er vesentlig mindre. K i modellbetegnelsen står for kort.
Bilen henter en del komponenter fra nye C-Klasse. Det forventes at den debuterer på vårens Genève-utstilling eller allerede i Detroit i januar, og at den kommer på markedet i løpet av neste sommer som 2009-modell.
Les også "Ny tysk duell"
Stort spenn
Motoralternativene blir flere, men først ut blir trolig seksere for bensin og diesel. Senere vil det med stor sannsynlighet komme en kraftig 8-sylindret GLK 63 AMG.
For Norges del får vi håpe det også kommer mindre alternativer – 170-hesteren som sitter i 220 CDI kunne være et bra alternativ som innstegsmotor. Firehjulsdrift blir standard og det gjør trolig også 7G-Tronic automatkasse.
Da BMW lanserte X3 høsten 2003 mente de å ha et par års forsprang på sine konkurrenter. Nå viser det seg at de fikk drøye fire år uten tilsvarende produkter fra erkerivaler Mercedes og Audi. Men snart opphører altså monopolet.