-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedsfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Ny Lotus med "baksete"
Den britisk-malaysiske sportsbilprodusenten holder kortene tett til brystet, men disse bildene avslører en ny Lotus under testing.
Under utvikling
I forbindelse med Genève-utstillingen fortalte vi om frontmodulen til den nye sportsbilen Eagle fra Lotus. Nå er den sett under testing på Nürburgring.
Debuten finner trolig sted på sommerens bilutstilling i London, men om den da vises som konsept eller produksjonsklar bil er foreløpig uvisst.
Foreløpig siste nye modell fra Lotus er Europa (bildet til høyre), som vi møtte høsten 2006.
Mens den i stor grad var basert på velkjente Elise, er Eagle som nå er under utvikling en ny og større bil. Stor nok til at den er utstyrt med et baksete – dog ikke brukbart for personer over ni år.
LOTUS EUROPA KAN DU LESE OM HER
Hyllevare
Eagle skal drives av en midtmontert 3,5-liters V6 fra Toyota. I amerikansk utgave byr den på rundt 250 hk, men det er nok fullt mulig å hente ut vesentlig mer dersom det skulle være ønskelig.
Det at de benytter en serieprodusert motor fra en stor produsent har flere fordeler. For det første kan Lotus egne folk konsentrere seg om det de er best på – å lage en lett og avansert konstruksjon med maksimal sikkerhet for de ombordværende.
Og for det andre kan de føle seg sikre på at motoren tilfredsstiller strenge EU- og USA-krav med hensyn til utslipp – uten at den koster en formue.
Og for det tredje er jo Toyota normalt en sikker partner når det gjelder driftssikkerhet og pålitelighet.
Den britiske bilutstillingen pågår fra 23. juli til 3. august og kan være et godt påskudd for en trivelig weekend i London. Om nå det skulle trenges.