-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
Konklusjon
Månedens seks testbiler er store, rommelige familiebiler, men ikke for folk flest. Med to-liters motor ligger nemlig prisen på et nivå som reduserer kundemassen en del – men som firmabil er de høyst aktuelle. Bilene i denne klassen har appell til de som ønsker stor grad av komfort, men som ikke behøver å sette økonomi øverst på prioriteringslisten.
Mazda 6, Saab 9-3 og Peugeot 407 ligger midt på treet i for mange testdisipliner til at de når til topps denne gang – 407 er for eksempel dyrest i testen, men har minst plass. Gode, gamle Mondeo plasserer seg på bronseplass, sterkt gjort av en kjøremaskin som er moden for fornyelse. Toyota Avensis følger testvinneren til døra, og i tillegg til en drøy pris på vår testbil er det bare i disiplinene kjøreegenskaper og plass den legger seg hakket bak.
På foregående side har vi gitt deg våre argumenter for testens førstevalg. Nye Passat viser seg frem med tilstrekkelig grad av nyskapning til at den løfter klassen et trinn, det er denne bilen konkurrentene må strekke seg etter i tiden fremover.
Les videre:
- Ford Mondeo- Mazda 6
- Peugeot 407
- Saab 9-3- Toyota Avensis
- Volkswagen Passat
- Priser og tekniske data