-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Gjør familiebil til leketøy:
Første glimt av ny Abarth 600e
Her er første bilde av den kommende Abarth 600e som ifølge produsenten blir deres mest motorsterke noensinne.
Abarths slagord er «å gjøre det ordinære ekstraordinært». De har gjort en rekke spesialer basert på små Fiater oppgjennom årene, for det meste med bensinmotorer. Men de har også massert den elektriske 500-en, og nå er altså turen kommet til storebror 600e.
I dag slipper de det første bildet samtidig som de begynner opptak til reklamefilm og -bilder i Milano. Denne er i «Scorpionissima launch edition» som skal bygges i et begrenset opplag på 1949 eksemplarer.
Motoren yter 240 hester og påstås å være den kraftigste noensinne montert i en Abarth. En mekanisk differensialbrems skal sammen med spesialdekk sørge for å få plantet kreftene effektivt ned i asfalten.
Vi ser av bildet at den også får styling som viser at den ikke er en ordinær Fiat, som en aggressiv, lav front, sideskjørt samt hekkspoiler på bakluka.
Om den klarer å gjøre Abarth-fansen målløs, som de påstår, gjenstår å se, men bilen er designet rundt tre pilarer: maks ytelse, en struktur solid nok for den kraftige motoren, og et uttrykk som skal tiltrekke seg entusiastene.
Mer informasjon følger nærmere lanseringen.