-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Gjør familiebil til leketøy:
Første glimt av ny Abarth 600e
Her er første bilde av den kommende Abarth 600e som ifølge produsenten blir deres mest motorsterke noensinne.
Abarths slagord er «å gjøre det ordinære ekstraordinært». De har gjort en rekke spesialer basert på små Fiater oppgjennom årene, for det meste med bensinmotorer. Men de har også massert den elektriske 500-en, og nå er altså turen kommet til storebror 600e.
I dag slipper de det første bildet samtidig som de begynner opptak til reklamefilm og -bilder i Milano. Denne er i «Scorpionissima launch edition» som skal bygges i et begrenset opplag på 1949 eksemplarer.
Motoren yter 240 hester og påstås å være den kraftigste noensinne montert i en Abarth. En mekanisk differensialbrems skal sammen med spesialdekk sørge for å få plantet kreftene effektivt ned i asfalten.
Vi ser av bildet at den også får styling som viser at den ikke er en ordinær Fiat, som en aggressiv, lav front, sideskjørt samt hekkspoiler på bakluka.
Om den klarer å gjøre Abarth-fansen målløs, som de påstår, gjenstår å se, men bilen er designet rundt tre pilarer: maks ytelse, en struktur solid nok for den kraftige motoren, og et uttrykk som skal tiltrekke seg entusiastene.
Mer informasjon følger nærmere lanseringen.