-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Gjør familiebil til leketøy:
Første glimt av ny Abarth 600e
Her er første bilde av den kommende Abarth 600e som ifølge produsenten blir deres mest motorsterke noensinne.
Abarths slagord er «å gjøre det ordinære ekstraordinært». De har gjort en rekke spesialer basert på små Fiater oppgjennom årene, for det meste med bensinmotorer. Men de har også massert den elektriske 500-en, og nå er altså turen kommet til storebror 600e.
I dag slipper de det første bildet samtidig som de begynner opptak til reklamefilm og -bilder i Milano. Denne er i «Scorpionissima launch edition» som skal bygges i et begrenset opplag på 1949 eksemplarer.
Motoren yter 240 hester og påstås å være den kraftigste noensinne montert i en Abarth. En mekanisk differensialbrems skal sammen med spesialdekk sørge for å få plantet kreftene effektivt ned i asfalten.
Vi ser av bildet at den også får styling som viser at den ikke er en ordinær Fiat, som en aggressiv, lav front, sideskjørt samt hekkspoiler på bakluka.
Om den klarer å gjøre Abarth-fansen målløs, som de påstår, gjenstår å se, men bilen er designet rundt tre pilarer: maks ytelse, en struktur solid nok for den kraftige motoren, og et uttrykk som skal tiltrekke seg entusiastene.
Mer informasjon følger nærmere lanseringen.