-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Gjør familiebil til leketøy:
Første glimt av ny Abarth 600e
Her er første bilde av den kommende Abarth 600e som ifølge produsenten blir deres mest motorsterke noensinne.
Abarths slagord er «å gjøre det ordinære ekstraordinært». De har gjort en rekke spesialer basert på små Fiater oppgjennom årene, for det meste med bensinmotorer. Men de har også massert den elektriske 500-en, og nå er altså turen kommet til storebror 600e.
I dag slipper de det første bildet samtidig som de begynner opptak til reklamefilm og -bilder i Milano. Denne er i «Scorpionissima launch edition» som skal bygges i et begrenset opplag på 1949 eksemplarer.
Motoren yter 240 hester og påstås å være den kraftigste noensinne montert i en Abarth. En mekanisk differensialbrems skal sammen med spesialdekk sørge for å få plantet kreftene effektivt ned i asfalten.
Vi ser av bildet at den også får styling som viser at den ikke er en ordinær Fiat, som en aggressiv, lav front, sideskjørt samt hekkspoiler på bakluka.
Om den klarer å gjøre Abarth-fansen målløs, som de påstår, gjenstår å se, men bilen er designet rundt tre pilarer: maks ytelse, en struktur solid nok for den kraftige motoren, og et uttrykk som skal tiltrekke seg entusiastene.
Mer informasjon følger nærmere lanseringen.