-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Rekkeviddevinnere
Ingen folke-elbil slår så langt Hyundai Kona Electric og Kia e-Niro på rekkevidde. Selv ikke kulden tar knekken på dem.
Først publisert i Bil 2-2019.
Hyundai Kona Electric har etter lanseringen for et halvt år siden fått hemningsløst mye rekkeviddeskryt, også i dette bladet etter at vi med nullføre og snøslaps på deler av strekningen kjørte 430 kilometer før ladestopp.
Nå er halvbroren e-Niro, med samme 64 kWh batteripakke og like mye motorkraft, i ferd med å ankomme en Kia-butikk nær deg. Den eneste umiddelbare forskjellen på de to er at Kia er et halvt nummer større og koster drøyt 45.000 kroner mer.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
OBS!
Prisene i testen var gyldige da bladet ble produsert. Du finner alltid oppdaterte priser i vår nybildatabase.