-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nye Modus-tall
Renaults nye Modus har vi presentert på denne siden allerede (og – gled deg – om en ukes tid har vi også vist deg både Z16 og X90), men det har dukket opp noen nye spennende Modus-detaljer.
Alt for lenge har Renault latt sine franske kollegaer, Peugeot og Citroën ete av dette markedet, men nå vil de tilbake igjen. Og Modus er altså et av våpnene.
I fjor hadde Renault ca. 12 prosent av dette markedet, det vil si ca. 600.000 biler. De regner ikke med svært mye kannibalisering når Modus kommer på markedet, fordi en ny Clio er også rett rundt hjørnet, og Modus vil i alle fall bli noe dyrere enn Clio. Så derfor regner Renault med at 300.000 Modus blir nesten ren netto, og da er de igjen tilbake på førsteplassen i dette store markedet.
To tredeler av dette volumet må selges i Frankrike, Tyskland og Italia og om halvannet års tid skal Modus bli den mest solgte Renault-modellen på de store Europeiske markedene som Frankrike og Tyskland.
Bilen skal som kjent bygges i Spania der fabrikken skal gå på tre skift for å møte volumkravet.