-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Mega-Ram: Der størrelsen VIRKELIG teller
Dodge gikk hardt ut på Chicago-messen. Men der konseptbiler blir søte og lett akademisk-anemiske, blir en ny King-of-the-Cab svært konkret.
Chrysler hadde en noe skuffende utvikling på Ram-salget sitt i fjor. På tross av en rekke nye modeller i denne populære pickup-familien sank volumet med mer enn 5 prosent. Om det ikke akkurat medførte panikk, gjorde det at det svaret alle ventet på kom litt fortere enn man hadde regnet med. Og at Dodge ikke debuterte sin Ram Mega Cab, 2006 modell, i Detroit viser bare at denne ville de ha max miles på – den skulle ikke drukne i konseptstøyen i Detroit. Dette er nemlig ingen bil for drømmebil-frøknene.
Til nå er det Fords F-250 Crew Cab som har vært industriens største. Roll on Mega: 10 prosent større innvendig volum og god plass til seks personer. Industriens beste benplass bak, største bagasjeplass bak baksetene, største døråpninger bak – blant mye annet størst.
(En herlig detalj, George Murphy, Chyslers ansvarlige for global markedsføring, en fyr hvis grep, humor og rett-fram holdning vi nok skal merke noe til her hjemme også snart, kunne ikke dy seg. Han måtte presisere at denne bilen hadde bedre bakseteplass enn en Maybach til mer enn 300.000 dollars. Stuttgart syntes ikke det var festlig.)
Og ikke akkurat liten under panseret heller. Enten 5,9-liters Cummins turboladet diesel eller V8 Hemi-motoren på
I denne klassen er det størrelsen som teller, og nå leverer Dodge igjen, sier Chryslerfolket fornøyd.