-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Mega-Ram: Der størrelsen VIRKELIG teller
Dodge gikk hardt ut på Chicago-messen. Men der konseptbiler blir søte og lett akademisk-anemiske, blir en ny King-of-the-Cab svært konkret.
Chrysler hadde en noe skuffende utvikling på Ram-salget sitt i fjor. På tross av en rekke nye modeller i denne populære pickup-familien sank volumet med mer enn 5 prosent. Om det ikke akkurat medførte panikk, gjorde det at det svaret alle ventet på kom litt fortere enn man hadde regnet med. Og at Dodge ikke debuterte sin Ram Mega Cab, 2006 modell, i Detroit viser bare at denne ville de ha max miles på – den skulle ikke drukne i konseptstøyen i Detroit. Dette er nemlig ingen bil for drømmebil-frøknene.
Til nå er det Fords F-250 Crew Cab som har vært industriens største. Roll on Mega: 10 prosent større innvendig volum og god plass til seks personer. Industriens beste benplass bak, største bagasjeplass bak baksetene, største døråpninger bak – blant mye annet størst.
(En herlig detalj, George Murphy, Chyslers ansvarlige for global markedsføring, en fyr hvis grep, humor og rett-fram holdning vi nok skal merke noe til her hjemme også snart, kunne ikke dy seg. Han måtte presisere at denne bilen hadde bedre bakseteplass enn en Maybach til mer enn 300.000 dollars. Stuttgart syntes ikke det var festlig.)
Og ikke akkurat liten under panseret heller. Enten 5,9-liters Cummins turboladet diesel eller V8 Hemi-motoren på
I denne klassen er det størrelsen som teller, og nå leverer Dodge igjen, sier Chryslerfolket fornøyd.