-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Mega-Ram: Der størrelsen VIRKELIG teller
Dodge gikk hardt ut på Chicago-messen. Men der konseptbiler blir søte og lett akademisk-anemiske, blir en ny King-of-the-Cab svært konkret.
Chrysler hadde en noe skuffende utvikling på Ram-salget sitt i fjor. På tross av en rekke nye modeller i denne populære pickup-familien sank volumet med mer enn 5 prosent. Om det ikke akkurat medførte panikk, gjorde det at det svaret alle ventet på kom litt fortere enn man hadde regnet med. Og at Dodge ikke debuterte sin Ram Mega Cab, 2006 modell, i Detroit viser bare at denne ville de ha max miles på – den skulle ikke drukne i konseptstøyen i Detroit. Dette er nemlig ingen bil for drømmebil-frøknene.
Til nå er det Fords F-250 Crew Cab som har vært industriens største. Roll on Mega: 10 prosent større innvendig volum og god plass til seks personer. Industriens beste benplass bak, største bagasjeplass bak baksetene, største døråpninger bak – blant mye annet størst.
(En herlig detalj, George Murphy, Chyslers ansvarlige for global markedsføring, en fyr hvis grep, humor og rett-fram holdning vi nok skal merke noe til her hjemme også snart, kunne ikke dy seg. Han måtte presisere at denne bilen hadde bedre bakseteplass enn en Maybach til mer enn 300.000 dollars. Stuttgart syntes ikke det var festlig.)
Og ikke akkurat liten under panseret heller. Enten 5,9-liters Cummins turboladet diesel eller V8 Hemi-motoren på
I denne klassen er det størrelsen som teller, og nå leverer Dodge igjen, sier Chryslerfolket fornøyd.