-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nå kommer nye Mercedes G
Mercedes avslutter i vinter testene av den helt nye G-Klassen. Lansering blir trolig på bilutstillingen i Frankfurt i september med salgsstart tidlig i 2006.

Det er faktisk 25 år siden Mercedes lanserte den første G-modellen. Og Norge er et av landene der det ruller flest slike biler.
Den nye G-modellen skal bli mindre militær og mer sivil enn dagens modell. Bilen skal nå fullt ut konkurrere med Range Rover og andre biler i totonns-klassen. Den nye G-wagon vil dele plattform med Mercedes nye R-klasse som blir en mindre og lettere bil. Begge skal bygges i Mercedes-fabrikken i Tuscalossa, USA. Der bygger også Mercedes sine ML-biler.
Knapt i noe annet land ruller det så mange Mercedes G-wagon som i Norge. Årsaken er at Forsvaret ønsket bilene og for å få dem uten avgifter, ble de godkjent som minibuss. Kunne Forsvaret kjøpe bilene som buss, kunne alle gjøre det. Resultatet ble en rekordmessig import av G-wagon minibuss. Først når Forsvaret hadde fått alle sine biler levert, ble reglene endret slik at ordningen med G-wagon godkjent som minibuss opphørte.
Dagens G-wagon bygges av Steyr (nå Magna) i Graz, Østerrike. De faser nå ut produksjonen og erstatter den med Saab kabriolet. Bilen har vært uforandret siden den ble lansert i 1979, bortsett fra nytt interiør i 2002.