-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Biloppretter
Bilskadesenteret Voss AS
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Innkjøper
Møller Bil AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Serviceingeniør
Hyundai Motor Norway
-
Vedlikeholdstekniker
Bertel O. Steen Drammen
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Lekre linjer fra MG
MG har sluppet teaserbilder av en ny modell på sosiale medier. Linjene minner om noe vi kjenner godt fra tyske premiumprodusenter.
Det er ikke vanskelig å tenke seg at Audi A5, eller BMWs 4-serie Gran Coupé har gitt en viss inspirasjon til designerne bak den kommende MG7.
Målene er heller ikke så ulike en A5, men litt ekstra akselavstand må til for å tilfredsstille kinesernes ønske om raus benplass i baksetet.
MG har lansert en serie nye elbiler – foreløpig sist ut var kompakte MG4 som vi omtalte for en måned siden. Denne er basert på en ny elbilplattform og kan bli meget attraktiv med riktig pris.
Men MG7 blir ingen ren elbil – den skal i første omgang tilbys med turbo bensinmotorer på 1,5 og 2,0 liter. Førstnevnte vil få en effekt på drøyt 180 hk mens 2,0-literen vil sparke vesentlig hardere fra med rundt 250 hestekrefter.
Det antydes også at bilen skal tilbys som ladbar hybrid med enda høyere effekt på et senere tidspunkt.
Vi loves mer informasjon om MG7 når den offisielle debuten finner sted 17. august, men lite tyder på at den er aktuell for Norge så lenge den kun tilbys med bensinmotorer – MG har jo allerede et rikt utvalg av elbiler og snart kan de legge til MG4 i porteføljen.