-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Lekre linjer fra MG
MG har sluppet teaserbilder av en ny modell på sosiale medier. Linjene minner om noe vi kjenner godt fra tyske premiumprodusenter.
Det er ikke vanskelig å tenke seg at Audi A5, eller BMWs 4-serie Gran Coupé har gitt en viss inspirasjon til designerne bak den kommende MG7.
Målene er heller ikke så ulike en A5, men litt ekstra akselavstand må til for å tilfredsstille kinesernes ønske om raus benplass i baksetet.
MG har lansert en serie nye elbiler – foreløpig sist ut var kompakte MG4 som vi omtalte for en måned siden. Denne er basert på en ny elbilplattform og kan bli meget attraktiv med riktig pris.
Men MG7 blir ingen ren elbil – den skal i første omgang tilbys med turbo bensinmotorer på 1,5 og 2,0 liter. Førstnevnte vil få en effekt på drøyt 180 hk mens 2,0-literen vil sparke vesentlig hardere fra med rundt 250 hestekrefter.
Det antydes også at bilen skal tilbys som ladbar hybrid med enda høyere effekt på et senere tidspunkt.
Vi loves mer informasjon om MG7 når den offisielle debuten finner sted 17. august, men lite tyder på at den er aktuell for Norge så lenge den kun tilbys med bensinmotorer – MG har jo allerede et rikt utvalg av elbiler og snart kan de legge til MG4 i porteføljen.