-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Toyota går funky
Vi har vist forslaget før: Toyotas WiLL prototype ble første gang vist på høstens Tokyo-utstilling. Nå er den i produksjon som Toyotas første virkelig funky cross-over produkt.

Toyotas WiLL Vi-modell er nøkkelproduktet i dette eksperimentet og mandag ble denne ukonvensjonelt utseende bilen lansert. "Toyota har aldri hatt spesiell appell til unge mennesker" sa Fujio Cho, Toyota-presidenten ved lanseringen, "vi regner med at denne modellen vil endre det".
Noen Corolla-volum blir det ikke. Den særpregede modellen skal selges i et antall av ca. 1200 stk/måned til ca. 1,3 million yen (i nærheten av 100.000 kr.)
Masushita håper dette vil trekke opp salget av en WiLL mikrobølgeovn, og Asahi regner med at salget av WiLL-øl vil øke i forbindelse med oppmerksomheten rundt lanseringen av Toyotaen. Men en produsent av PC'er forteller at salget av WiLL PC'en har vært jevnt bra "men ikke akkurat røket i været".
Spennende eksperiment uansett, og vi tror gjerne at modne hippier som i sin tid eide en 2CV ser med sympati på den nye Toyotaen.
Av Jon Winding-Sørensen - bilnorge.no