-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Toyota går funky
Vi har vist forslaget før: Toyotas WiLL prototype ble første gang vist på høstens Tokyo-utstilling. Nå er den i produksjon som Toyotas første virkelig funky cross-over produkt.
Toyotas WiLL Vi-modell er nøkkelproduktet i dette eksperimentet og mandag ble denne ukonvensjonelt utseende bilen lansert. "Toyota har aldri hatt spesiell appell til unge mennesker" sa Fujio Cho, Toyota-presidenten ved lanseringen, "vi regner med at denne modellen vil endre det".
Noen Corolla-volum blir det ikke. Den særpregede modellen skal selges i et antall av ca. 1200 stk/måned til ca. 1,3 million yen (i nærheten av 100.000 kr.)
Masushita håper dette vil trekke opp salget av en WiLL mikrobølgeovn, og Asahi regner med at salget av WiLL-øl vil øke i forbindelse med oppmerksomheten rundt lanseringen av Toyotaen. Men en produsent av PC'er forteller at salget av WiLL PC'en har vært jevnt bra "men ikke akkurat røket i været".
Spennende eksperiment uansett, og vi tror gjerne at modne hippier som i sin tid eide en 2CV ser med sympati på den nye Toyotaen.
Av Jon Winding-Sørensen - bilnorge.no