-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Petter Solberg på fisketur
Det ble i forrige uke antydet at en avklaring om Petter Solbergs mulige overgang til Subaru skulle komme i dag. Så langt har ingen representanter for de involverte partene villet uttale seg offisielt, verken Ford, Subaru eller Petters managere brødrene Hellum.

Dette er et klart signal om at forholdet mellom unge Solberg og Ford ikke er det beste om dagen. Hvis det nå går mot en avtale mellom Petter og Subaru for neste år, noe som virker ganske klart, er vel sannsynligheten stor for at den unge Spydeberg-ekspressen har kjørt sitt siste løp i Ford Focus WRC.
Lojalitet var hovedgrunnen til at Petter ble værende i Ford, sa han nylig. Ford ga Petter en gylden mulighet ved å slippe ham inn som 3.fører i teamet for snart to år siden. Han la ikke skjul på at Subaru hadde fristet med fet kontrakt, men Petter ville være læregutt i ett år til, noe han selv mente han hadde godt av grunnet manglende trening på asfalt.
I løpet av 2 uker er så plutselig forholdet til lojalitet visket helt ut. Var det fristelsen om fet lønn som ble for stor? Uansett om Petter blir i Ford eller går til Subaru, blir det spennende å følge et norsk håp i rally-VM. Men, som sagt, velger han Subaru er jeg redd spenningen er over for denne sesongen.
Av Terje Ringen – Bilnorge.no