-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
C1 og 107 følger Aygo
Vi har allerede omtalt Toyotas Aygo unnfanget gjennom partnerskapet med PSA. Her er de to søsknene, Citroën C1 og Peugeot 107.
Peugeot-babyen har du også møtt her på BilNorge gjennom en serie avslørende bilder i god tid før den offisielle avdukingen i Geneve. Bilene skal produseres i Kolin i Den Tsjekkiske Republikk og utstyres med enten en 3-sylindret bensinmotor med 68hk eller en 4-sylindret dieselmotor som yter 54hk.
Førstnevnte kommer fra Toyota mens dieselversjonen leveres fra den franske partneren. Begge har 5-trinns manuell gearkasse som standard, men bensinutgaven kan som alternativ leveres med 5-trinns 2 Tronic (107) / Senso Drive (C1) gearkasse.
107 og C1 har en lengde på
Den eneste av de tre partnerne som klart har signalisert at bilen skal selges i Norge er Toyota. Markedet for så kompakte biler som dette er svært beskjedent, noe som i sin tid medførte at Harald A. Møller fjernet Lupo fra VW-programmet og at samme importør hevder at Fox fra Brasil er uinteressant.