-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Konklusjon
Alle tre testbiler har høyderegulerbart førersete og høyde- og lengderegulerbart ratt – ellers er ulikhetene mange. Saab 9-3 bærer preg av at den har fått noen år på baken. Den seneste ansiktsløftingen i 2002 har gavnet enkelte utvendige detaljer, men som helhetlig produkt klarer den ikke å hevde seg på topp i dette selskapet.
Audi A4 fremstår med nydelig finish på interiørdetaljene og generelt god kvalitetsfølelse. På grunn av quattro-oppsettet har vår testbil en svært ugunstig pris i forhold til Saaben. Prisen er mer på linje med Volvoen, for S40-prisen i vårt tilfelle er korrigert for påslaget for sekvensiell/automatisk gearkasse.
Vi er imponert over Volvo S40, spesielt kjøreegenskapene, styringen og lydnivået. Interiøret er delikat og trivelig. Passasjerene kan også glede seg over at S40 har den beste baksetekomforten. Testlagets enstemmige dom er at den svenske nykommeren er førstevalget denne gang.
LES VIDERE:
- Audi A4
- Saab 9-3
- Volvo S40- Priser og tekniske data