-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Vårt valg
Begge bilene er sportslige coupéer bygget av produsenter som normalt lager biler for massene. Mens USA og Japan er primære markeder for Nissan, er de fleste Audi-kundene europeere.
Felles for bilene er at de er lave og vanskelige å komme inn og ut av for litt tilårskomne sjåfører. Det begrenser salget, for de fleste som har anledning til å legge trekvart million på bordet for en sportsbil, er godt voksne.
Hvis vi skulle velge en bil for en ferieuke i alpene eller svingete vestlandsveier, er 350Z vårt førstevalg. Bilen er utvilsomt den mest sportslige og den som byr på mest kjøreglede av de to. Men i et land hvor vi kjører på vinterdekk halve året og hvor fremkommelighet derfor blir en viktig faktor, er vårt enstemmige valg denne gangen bruksbilen Audi TT quattro.
LES VIDERE:
- Audi TT
- Nissan 350Z